August 06, 2010

August 05, 2010

After 500 years...


So as hard as it is to belive, I am alivie and still intend to coninue with this blog (hopefully post more often). It's been way too long and I miss it, so I am back :)

A lot has happend in my life and that includes an absolute awesome trip to Europe (Sweden, Germany, Italy, Spain and France) last month! Who says Dinsey is the happiest place on earth def. haven't been around Europe. Just saying...

School started again and I feel fresh for another semester so yay for that! Let's see how long this excitment will last.... I'll let you guys know (you guys? does anyone even visit this anymore? ha, i guess will find out soon)


Anyways, I'll be back tomorrow, or the next day to post something more interesting and fashion related, so... xx, for now.



January 27, 2010

Karl Lagerfeld for Chanel







I absolutelty love every single piece of this summer/spring colection! Karl is a genius.

Anyways, I am starting some extra classes on monday, so the updates here are not gonna come as often, but I'll try really hard to keep up with everything. This will probably go on till april and that's when I'll be done with this classes, so everything will be back to normal. Hope you all stay with me tho. Keep readoing the blog lol.
xoxoxo

January 24, 2010

Random blog about life...



It's amazing how much crap we have on TV these days, and today I probably watched 90% of all that lol.
It was a really lazy sunday for me and to be honest it was all I needed! :)
I stayed in my PJ's, drank chocolate milk, ate junk food, turned on the A/C and sat with my laptop and tv all day long. My twitter is more updated than it has ever been, no joking! I still have to unpack 'cus my luggage is in my bedroom floor for 2 days now and I didn't even look at it once haha good thing my mom is not at home to make me do it right now! phew.
Anyways, amazingly as it sounds we didn't get any rain today o/ but something tells me that tomorrow we are not going to have any sun light what so ever and that totally destroys my plans of puting on my new bikini and getting a nice tan in the morning. Oh well... Story of my life!
Since the tanning idea won't happen most likely I have a plan B wich is going to Blockbuster and renting loads of movies, going to the supermarket and getting loads of junk food just to kill time :P
Do you have any suggestions of what to do with my free time? I honestly need it.

Gotta LOVE summer


photo by: the satoralist
He took this picture in Rio. Loves it <3

January 23, 2010

STOP WHAT YOU'RE DOING AND HELP!

You're all very aware of the horrible earthquake that hit Haiti and killed at least 120 thousand people and devasteded their country. It's very unfortunate that a country with so many issues has to go through such a terrible situation, but we can help.
PLEASE, DO SOMETHING! If you want to donate go to http://www.hopeforhaitinow.org/ and see how.

You can also donate to the Red Cross or Unicef. Google created this page and you can find other ways to donate whatever you can to Haiti and help their population. Go to http://www.google.com/relief/haitiearthquake and read more about it.

And remember any type of contribution is helpfull and can chage their lives, so again, DO SOMETHING.

January 22, 2010

Home sweet home...


Hello everyone!!! After almost a month I am finally back home.
I had a wonderful time at the beach house and I already miss it a little bit to be honest! We went out every single night to have drinks, dance, meet people and just hang out...I absolutely adore my summer friends. I've know them for probably about 12 years and this is the only time of the year we get to see each other 'cus we live in different cities! <3

I got home this morning and the weather here is really really sucky!!! It's raining and the sky is cloudy.... But even tho I really miss the sunny days it feels good to be back home!
I missed my bed more than anything! My tv, my computer, my car... My room!!!! lol
And now I have to adjust my bed time, start to wake up early again and all that boring stuff!! My classes won't star untill Feb 8th so I still have a few days to orgnize everything.
I also want to share some pictures with you guys but I still have to upload them on the computer, so maybe on my next update I'll have them ready :D

Anyways, I just came by to say that yes, I am still alive (but I have a cold) and that I missed this blog oh so much.

xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails